Dette webinar er for jer, der allerede bruger HallMonitor eller skal igang hermed – for at styrke jeres brug af systemet i praksis. Vi dykker ned i konkrete funktioner og indstillinger med særlig vægt på drift og installation.
Webinaret varer én time og giver jer mulighed for at få ny viden, stille spørgsmål og sikre, at I har opsat og bruger systemet bedst muligt i forhold til jeres faciliteter og arbejdsgange.
Tema: Opsætning og installation
Dato: Tirsdag den 17. juni 2025
Tidspunkt: Kl. 13.00
Online: Teams
Link til webinaret sendes til din e-mail efter tilmelding
Webinaret giver jer et bedre fundament for at sikre, at HallMonitor er sat korrekt op og bruges optimalt.
Når systemet fungerer som det skal, får I ikke bare overblik – men også mulighed for at:
undgå spildte ressourcer
udnytte kapaciteten bedre
understøtte flere aktiviteter lokalt
tage beslutninger baseret på fakta
Data skaber et solidt grundlag for både driftsoptimering og udvikling – og på dette webinar får I den viden, der skal til for at bruge systemet helt korrekt og effektivt i jeres hverdag.
Overlad trygt indsamlingen af aktivitets- og bookingdata til HallMonitor – jeres pålidelige løsning til analyse og optimering af facilitetsbrug.
Få indsigt i hvordan HallMonitor virker, tips til bedre facilitetsudnyttelse og konkrete cases
© Copyright HallMonitor ApS 2025